webové stránky tvorba
Publikováno 08.12.2012 v 14:55 v kategorii Novinky, přečteno: 258x
Zpětné odkazy, anchor text
Delší čas byly (a stále jsou) Podmínkou seo, eventuálně spíše, faktory působící na evaluaci webu a především i jeho pořadí ve serp, linkbuilding, klíčová slova, anchor text, hodnověrnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem v první řadě. Avšak dneska už může být zřejmé, že váha anchor textu v odkazech ztratil svou hodnotu - verifikovaný skutečně. Váha anchor textu se snižuje z pohnutek jeho jednoduché machinace a google se snaží takto omezovat vliv optimalizačních technik. Mohli bychom najít, že google klade zejména největší pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Dělat zpětné odkazy je obtížné, lidé (určitě) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz
Velké množství manažérů webů investují velké prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo jiných PPC systémů, reklamních bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webu, to je jistě dobré, ale jestliže www stránka není dobrá a nevede návštěvníka tam kam chceme, jsou to zbytečně utracené peníze. Parádní web prodává, tedy plní svůj cíl. V opačném případě skvělé webové stránky bez návštěvníků také nám žádný profit negeneruje. A může být pozdě na to zkoumat proč web nefunguje, když tolik investujeme do reklamy a seo. Svěřte proto vytvoření webu skutečným profesionálů s bohatými referencemi od spokojených klientů.