Blog jen takBudování zpětných odkazů

webové stránky tvorba

Publikováno 08.12.2012 v 14:55 v kategorii Novinky, přečteno: 258x

Postavit opravdu dobrou www stránku, ale není úplně jednoduché. Správně pracující web musí splňovat alespoň pár základních podmínek. Počínaje logickým umístění grafický elementů, přes vhodné texty, důvěryhodnou grafiku, správnou strukturu atd. Přemýšlet o tom, že požádáte kamaráda nebo jeho syna na studiích aby Vám v základním html kódu poslepoval web, snad už nikdo nemůže. Obraťte se raději profesionální tvůrce www stránek, ti určitě následují nejnovější postupy a potřeby svých zákazníků. Pokud Vám nevyhovuje realizace webu přes firmu, která vše zajistí, zkuste se v pohodě obrátit na specialisty jako jsou grafik, copywriter, SEO analytik, linkbuilder, kodér, programátor.

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDelší čas byly (a stále jsou) Podmínkou seo, eventuálně spíše, faktory působící na evaluaci webu a především i jeho pořadí ve serp, linkbuilding, klíčová slova, anchor text, hodnověrnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem v první řadě. Avšak dneska už může být zřejmé, že váha anchor textu v odkazech ztratil svou hodnotu - verifikovaný skutečně. Váha anchor textu se snižuje z pohnutek jeho jednoduché machinace a google se snaží takto omezovat vliv optimalizačních technik. Mohli bychom najít, že google klade zejména největší pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Dělat zpětné odkazy je obtížné, lidé (určitě) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Velké množství manažérů webů investují velké prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo jiných PPC systémů, reklamních bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webu, to je jistě dobré, ale jestliže www stránka není dobrá a nevede návštěvníka tam kam chceme, jsou to zbytečně utracené peníze. Parádní web prodává, tedy plní svůj cíl. V opačném případě skvělé webové stránky bez návštěvníků také nám žádný profit negeneruje. A může být pozdě na to zkoumat proč web nefunguje, když tolik investujeme do reklamy a seo. Svěřte proto vytvoření webu skutečným profesionálů s bohatými referencemi od spokojených klientů.